
کاش می شد به همان حال و هوا برگردیم بـه زمــیــن و بــه زمـــان شهـــدا بـرگـردیــم دور بـاشـیـــم از آئـیـنـه ی خــودبـیـنـی مـانxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 کاش می شد که دوباره به خـدا برگردیم...
ادامه مطلب