پاسدار و طلبه شهید علیرضا موحدی کرمانی
بخشی از زندگینامه:
شهید علیرضا در تیرماه سال 36 در تهران بدنیا آمد ، دوران دبستان را در تهران در مدرسه 17 شهریور فعلی و دوره متوسطه را در دبیرستان ادیب به پایان رساند . در مدرسه فعالیتهای سیاسی و مذهبی او چشمگیر بود ، همکلاسیهایش نقل می کنند او همیشه اصرار داشت که نماز ظهر وعصر را قبل از نهار به جماعت در مسجد امیر السلطان بخواند و روی این مسئله به دوستانش توصیه و تاکید زیاد می نمود.
بعد از گرفتن دیپلم در سال 54 ، دو سال در مدرسه حقانی قم که ریاست آن بعهده شهید قدوسی و حاج آقا جنتی بود درس می خواند .
ما را در سایت قرارگاه فرهنگی شهدای تفرش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171